Kārlis Lakstīgala uzskata, ka Kiilto pārstāv spēcīgu mantojumu, kas iesakņojies Ziemeļvalstīs, bet turpina attīstīties starptautiskā mērogā. Tās cilvēki un produkti gadu no gada veicina izaugsmi, izmantojot ilgtspējīgu domāšanu un izmērāmu ietekmi – no zaļiem materiāliem līdz drošībai.
Blogs no Kārļa Lakstīgalas
Pateicoties laimīgai sakritībai, tieši pirms Covid uzliesmojuma 2019. gada janvārī ieraudzīju darba piedāvājumu LinkedIn Kiilto Latvija direktora amatam. Amats atbilda manai pieredzei līmju tehnoloģiju jomā un vēlmei strādāt ģimenes uzņēmumā ar izaugsmes potenciālu.
Lokālāka, vokālāka un sistemātiskāka pieeja
Lai stiprinātu Kiilto zīmola atpazīstamību un būvniecības eksperta pozīcijas Latvijā, mēs nolēmām izmantot lokālāku un vokālāku pieeju. 2021. gada sākumā mēs sākām podkāstu sadarbībā ar Latvijas Būvinženieru savienību, lai sarunai par būvniecību pievienotos dažādas ieinteresētās puses. Mūsu stratēģiskais mērķis ir ne tikai mērķtiecīgāka komunikācija, bet arī plašākas auditorijas iesaistīšana, lai mēs varētu baudīt labāku sadarbību starp tehniskajām universitātēm, valsts darbuzņēmējiem un gala patērētājiem. Klausītāji tiek aicināti ieteikt jaunas tēmas, kas saistītas ar publisko un privāto būvniecību nākamajām sērijām. Līdz šim esam pārrunājuši iespējas un izaicinājumus saistībā ar cenu pieaugumu, atjaunojamiem resursiem, padomju laika ēku renovāciju un 3D betona drukāšanu.
Tomēr, lai kļūtu par vides ekspertu un uzticamu partneri Latvijā, būs nepieciešama sistemātiska pacietība, izglītošana un pielāgošanās. Uz ilgtspējību vērstu būvniecības projektu un iepirkumu lēmumu ziņā Latvija joprojām atpaliek no ES un pat no mūsu kaimiņvalstīm Igaunijas un Lietuvas. Tas ir tāpēc, ka valsts ienākumu līmenis ir zems, kas nozīmē, ka cilvēkiem ir jāapmierina savas pamatvajadzības, pirms viņi var domāt par tādām tēmām kā zaļās sastāvdaļas un iepakojums. Un tas ir labi. Mēs plānojam būt kopā ar saviem klientiem ik uz soļa. Uzklausīt viņu pašreizējās problēmas un piedāvāt nākamo labāko alternatīvu, līdz tirgus ir gatavs maksāt par videi draudzīgiem nākotnes produktiem, pakalpojumiem un risinājumiem.
Lai būtu vides līderis visās Kiilto valstīs, mēs saprotam, cik svarīgi ir vadīt klientus pareizajā virzienā. Atvieglojot viņu dzīvi šodien, mēs varam izveidot ilgstošas attiecības, ko nosaka divvirzienu komunikācija un pakāpenisks progress.
Daļa no kaut kā lielāka
Studējot gan savā dzimtenē Latvijā, gan Itālijā, man piemīt arī starptautiska domāšana sadarbībā ar kolēģiem Kiilto. Tas ļauj mums kopīgi risināt problēmas neatkarīgi no tā, vai tas ir mūsu reģionālo pienākumu ietvaros vai ārpus tā. Mēs dalāmies zināšanās, kas palīdz mums risināt izaicinājumus no mūsu biznesa, jauno tehnoloģiju un klienta viedokļa. Kiilto kā organizācija liek uzsvaru uz mācīšanos un attīstību šajās jomās, lai mēs spētu sajust un izmantot neveiksmes, definēt skaidrus soļus to pārvarēšanai un strādāt kopā kā komanda, lai sasniegtu savus starptautiskos un vietējos mērķus.
Kā uzņēmuma vadītājs cenšos rādīt piemēru un iedvesmot ar entuziasmu. Ar attieksmi “jā, mēs varam” es svinu panākumus un mācos no neveiksmēm. Šķiet, ka neveiksmes paliek atmiņā daudz ilgāk nekā uzvaras. No katras neveiksmes jūs iemācāties izmantot savu prātu, lai atrastu jaunus veidus, kā galu galā gūt panākumus. Es ar aizrautību daru savu darbu starptautiskā un vietējā vidē.